Podstawy umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej. (szkolenie online)
1. Definicje kryzysu. Charakterystyka kryzysu.
2. Interwencja kryzysowa i jej modele.
3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową.
4. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.
5. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej.
6. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej.
7. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej.
8. System oceny selekcyjnej.
9. Kontakt z klientem w interwencji kryzysowej.
10. Działanie w interwencji kryzysowej.
11. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon.
12. Prawne, etyczne i moralne problemy w poradnictwie prowadzonym przez telefon.
13. Podstawowe reguły prowadzenia poradnictwa dla trudnych klientów.
14. Różnice między interwencja kryzysową a poradnictwem długoterminowym.
15. Stany transkryzysowe w terapii długoterminowej.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej skontaktuj się z naszym konsultantem:
Aleksandra Andreasik
- Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Otrzymałam praktyczne narządzia do pracy terapeutycznej.Agnieszka Tokarz
- Polecam ! Najważniejsze dla mnie było to, że szkolenie prowadziła osoba, która na co dzień zajmuje się pracą terapeutyczną. Oprócz warsztatu otrzymałam także skrypt z wiedzą teoretyczną. Dziękuję !Monika Skrzelska
- Byłam uczestnikiem Studium Asystenta Rodziny. Zajęcia przemyslane i aktywizujące uczestników. Miejsce szkolenia sympatyczne. Polecam DCP na szkolenia.Jolanta Wnukowska
- Ukończyłam Studium Terapii Rodzin. Jestem bardzo zadowolona z wiedzy, którą zdobyłam. Wysoki poziom. Wykładowcy byli kompetentni, dzielili się swoimi doświadczeniami.Wiesława Głuchowska
Wpisz swój email, jeśli chcesz otrzymywać informacje o DCP.
Wybierz, która dziedzina Cię interesuje:
Wpisz swój email, jeśli chcesz usunąć z bazy newsletterów.
Dolnośląskie
Centrum Psychoterapii
ul. Dyrekcyjna 37/47
50-528 Wrocław
tel: +48 71 332 36 70
tel: +48 71 361 60 35
e-mail: info@dcp.wroclaw.pl
Jesteśmy członkiem: